Штампа

"Hack IT Girl" -" МЕЈЛовке"

Министарство трговине,туризма и телекомуникација Републике Србије и организација АФА виртуелно приређују такмичење "Hack IT Girl" у креирању идејног решења за задати еколошки изазов које ће се одржати 01.12. и 02.12.2021.

Ученице наше школе: Миа Стаменковић, Емилија Стојиљковић, Јована Младеновић и Лена Анђелковић формирале су тим под називом " МЕЈЛовке" (име тима је добијено спајањем почетних слова њихових имена) , снимиле и направилеизузетну видео презентацију и тиме стекле право да се нађу међу 20 тимова из целе Србије и уђу у завршно такмичење,када ће добити ментора из највећих технолошких компанија. Девојчице ће са ментором радити оба дана преко Zoom платформе.

Циљ овог такмичења је оснаживање девојчица за бављење науком,информационим технологијама,математиком и инжењерством.

HG

Штампа

IEEESTEC конференција студентских пројеката

Штампа

Меморандум о сарадњи у оквиру пројекта ''Заједно ка средњој школи''

У петак 8. октобра 2021. године, директор школе Данко Данковић и помоћник директора Игор Арсић присуствовали су потписивању Меморандума о сарадњи између Министарства просвете, науке и технолошког развоја, локалних самоуправа Алексинца, Бечеја, Бора, Жабља, Књажевца, Лесковца, Ниша, Новог Сада, Сурдулице и Ћуприје, Дечије фондације Песталоци и Центра за образовне политике.

1n
Меморандум је потписан у оквиру пројекта „Заједно ка средњој школи - Подршка деци из осетљивих група у преласку у средњу школу“ који реализује Центар за образовне политике у сарадњи са Дечијом фондацијом Песталоци уз подршку Министарства просвете, науке и технолошког развоја. Главни циљ пројекта је подржавање успешног преласка ученика из осетљивих група ка средњошколском нивоу образовања и васпитања и наставку школовања кроз јачање капацитета релевантних актера за пружање адекватне и правовремене подршке. У пројекат је укључено 20 основних и средњих школа из десет локалних самоуправа.
Потписивањем Меморандума партнери граде партнерство између институција и организација на националном и локалном нивоу у циљу пружања усклађене и координисане подршке ученицима из осетљивих група